Категорії

Якість продукції - запорука успіху

Саме такий принцип взято за основу діяльності Золотоніського маслоробного комбінату. Нині - це високорозвинене підприємство з повністю автоматизованим процесом. З 2000 року Золотоніський маслоробний комбінат входить до складу Групи компаній «Молочний альянс».

 

Днями на підприємстві відбулося відкриття оновленого маслоцеху. На цей урочистий захід завітали керівники компанії: голова ради директорів Сергій Каліберовта голова наглядової ради Сергій Вовченко. Запросили й голів Золотоніської райдержадміністрації Олександра Лісового та райради Валерія Саранчу, які прийшли з невеличким подарунком – сувенірною картою Золотоніського району. Вручаючи її голові правління комбінату Владиславу Кулінічу, керівники дякували за підтримку, а ще наголосили, що у Золотоніському районі готові до ділових партнерських відносин.   

 

– Наше підприємство, разом із усіма підприємствами «Альянсу» рухається вперед,  –  розповів Владислав Кулініч, –  ми відкриваємо нове виробництво, впроваджуємо нові технології, досягаємо нового рівня безпеки якості у відповідності до вимог світових стандартів. Це все має направленість і послідовність. За останні 5 років у підприємство інвестовано власниками 100 мільйонів гривень. Якщо брати ще раніше, то тільки в один сирцех було інвестовано 30 мільйонів. Всі інвестиції виправдали себе, адже нині підприємство є експортером, працює у найпотужнішому і передовому холдингу «Молочний Альянс», який успішно розвивається. За цей час пройшли безліч аудитів різноманітних компаній як транснаціональних, так і світових, що мають дуже високі вимоги до своєї продукції і відповідно до продукції, яку вони закуповують, яка є компонентами як, наприклад, сухі молочні продукти. Це компанії Mondelez, Nestle, Danone. Натепер поставляємо свою продукцію в 41 країну світу, Європу, чим дуже гордимося. У цьому році найсерйозніша швейцарська світова компанія, яка є основним контролером відповідності якості та відповідності безпеки, провела аудит підприємства. За результатами аудиту отримали сертифікат FSSC 22000, який дає можливість працювати з будь-якими торговими марками і мережами світу, навіть із найбрендовішими. Це є візитною карткою та працює на імідж. Раніше компанії присилали і наймали різноманітні фірми, щоб нас інспектували перед тим, як закупити певну партію продукції. Зараз із таким сертифікатом такої потреби немає, – підкреслив Владислав Кулініч.

 

За його словами, нині відвантаження продукції досить активне. Це завдяки тому, що головна компанія, яка займається експортом, укладає все нові й нові контракти.

 

За 10 місяців цього року на маслокомбінаті перероблено близько 100 тисяч тонн сировини, це майже 79 тисяч тонн молока, 8,5 тисяч тонн обрату, 11 тисяч 600 тонн підзгущеної сироватки і 440 тонн вершків. Вироблено продукції майже на 996 мільйонів: зроблено 6 700 тонн сирної продукції, 5050 тонн молока, 2660 тонн масла і 333 тонни м’якого сиру. Якщо брати будь-який вид продукції, то показники зростають. На підприємстві працює 610 людей.

 

– Усі, хто брав участь у цьому проекті, - інженерно-технічна служба, технологічна, експлуатаційна – вкладали все своє вміння, душу, працювали на кінцевий результат, – резюмував у вступному слові голова правління маслокомбінату.

 

Далі гостей запросили на екскурсію підприємством, де показали головний виробничий корпус, сучасну високотехнологічну лабораторію, апаратний цех, де проходить первинна переробка молока і розділення на вершки та знежирене молоко, сушку. З гордістю розповідав Владислав Кулініч про фасувальну машину, яка фасує сухий молочний продукт. Такого обладнання в Україні немає ні в кого. Це, в свою чергу, забезпечує високий рівень виробництва.

 

– У реконструкцію маслоцеху інвестовано 6 мільйонів гривень. Все робили своїми силами без залучення додаткових фахівців. Спеціалісти підприємства показали досить високий клас монтажу, - наголосив Владислав Кулініч, перерізаючи стрічку до оновленого цеху разом із головою наглядової ради Сергієм Вовченком.

 

Тепер в оновленому цеху працює дві лінії – на одній масло пакується у коробки по 20 кілограмів, на іншій – у звичну фірмову обгортку по 200 грамів.

 

Підприємство максимально автоматизоване, все контролюється комп’ютерами, а ще вразила чистота і дотримання правил охорони праці та гігієни. На маслокомбінаті турбуються про здоров'я своїх споживачів, натуральність продукції та її високу якість, а ще постійно оновлюють технологічні процеси й устаткування.

 

Під час короткого спілкування з журналістами Владислав Кулініч відмітив, що для того, аби завантажити підприємство, працюють із постачальниками сировини п’яти областей України: Черкаської, Кіровоградської, Полтавської, Київської і Вінницької. Потужність підприємства 500 тонн переробки за добу. Є конкуренція на ринку, адже не один Золотоніський маслокомбінат на лівобережжі. Конкуренція за сировину досить жорстка, особливо, коли є експорт, бо все ж таки 40% своєї продукції Україна продає на експорт. Натомість рівень споживання молочних продуктів в Україні досить низький.

 

Щодо стимулів для працівників підприємства, то, за словами Владислава Кулініча, – це заробітна плата і комфортні умови праці. З 1 жовтня в черговий раз піднялась заробітна плата. У цілому вона зросла на 30% в порівнянні з минулим роком. Підвіз з роботи на роботу, їдальня дешева. По собівартості, щомісяця, отримують працівники підприємства продуктові набори. Активно працює профспілкова організація. Не забуваємо і про пенсіонерів.

 

Нині Золотоніський  маслоробний комбінат - одне з найкращих підприємств молокопереробної промисловості України. Поєднання солідного досвіду молочного виробництва та знань молодих спеціалістів дозволили виробити власну, «особливу» технологію виробництва сухих молочних сумішей та масла. Натепер молочна продукція Золотоніського маслоробного комбінату під торговими марками «Златокрай», «Пирятин», «Славія» користується популярністю не лише в Україні, але й далеко за її межами. Твердий сир задовольняє найвимогливіші смаки наших сусідів, а суха сироватка та молоко експортуються по всьому світу: в Африку, Пакистан, Індонезію, Японію, Китай, Голландію, Німеччину тощо.

 

Золотоніський маслоробний комбінат на чолі з новатором ідей Владиславом Кулінічем знаходиться в безперервному пошуку нових прогресивних рішень, впроваджує інноваційні технології, дбає про якість продукції, адже це запорука стабільності та розвитку підприємства. Приємно також відзначити, що до успішного поступу причетні жителі та сільгоспвиробники Золотоніського району. 

 

Повернутись